Çakallarla Dans 5 Film Yorumları

Çakallarla Dans 1,2,3,4 Serisinden Sonra Olan Yeni Filmi Çakallarla Dans 5 İzlemeye Değer mi? Çakallarla Dans 5 Film Yorumları;

Çakallarla Dans 1,2,3,4 Serisinden Sonra Olan Yeni Filmi Çakallarla Dans 5 İzlemeye Değer mi? Çakallarla Dans 5 Film Yorumları.

Çakallarla Dans 5 Filmi Konusu;

Hapisten şartlı tahliye ile çıkan ancak birbirlerine 100 metreden yaklaşma yasağı ile tahliye olur. Ancak bu yasağı dinlemeyip her türlü çabayı sarf etmektedir. Bu sırada Kayınço Gökhan'ın yıllar önceki bir ilişkisinden Leyla (Naz Çağla Irmak) adlı bir kızı olduğu ortaya çıkar. Gökhan, yıllar önce yaşadığı tek gecelik bir ilişkiden çocuğu olduğunu öğrenir. Üstelik kızı Leyla, zengin ve züppe bir çocuk olan Sinan ile birliktedir. Gökhan, arkadaşlarıyla birlikte kızını sevgilisinden ayırmaya karar verir, ancak malum yasaktan dolayı bu hiç kolay olmayacaktır.
Yönetmen: Murat Şeker
Senaryo: Ali Tanrıverdi
Oyuncular: Şevket Çoruh, İlker Ayrık, Murat Akkoyunlu, Timur Acar ve Didem Balçın.

Çakallarla Dans 5 Editörün Yorumu;

Fragmanı izledikten sonra iyi bişey çıkacağına emindim daha önceki 1,2,3,4 seri filmlerinde zaten beni içten içe güldürmeyi başardılar fakat beklediğim kadar güzel değil bunu üzülerek söylüyorum bugün gittim ve umduğum eğlenceyi bulamadım başka bir beklediğiniz film varsa müslüm gibi ona gitmenizi tavsiye ederim.

Çakallarla Dans 5 İzleyici Yorumları;

Çakallarla Dans 1,2,3,4 Serisinden Sonra Olan Yeni Filmi Çakallarla Dans 5 İzlemeye Değer mi? Çakallarla Dans 5 Film Yorumları.
Kategoriler:
Benzer Film Yorumları

5 yorum:

  1. film güzel izlemenizi tavfiye edderim

    YanıtlaSil
  2. İlk baştaki serilerde iyiydi ancak sonraları salak salak senaryolarla batırdılar.

    YanıtlaSil
  3. herzanan güldürmüştür beni çakalllar

    YanıtlaSil
  4. izlenmesı gerekn bır fılm herkezın ızlemesını tavsıye ederım

    YanıtlaSil
  5. komik ve güzel bir bu çakallarla dans serisi tavsiye ederim

    YanıtlaSil