Bana Bir Soygun Yaz 2 Film Yorumları

Şafak Sezer’den yine çok güldürecek bir komedi Filmi Bana Bir Soygun Yaz 2 İzlemeye Değer mi? Bana Bir Soygun Yaz 2 Film Yorumları;

Şafak Sezer’den yine çok güldürecek bir komedi Filmi Bana Bir Soygun Yaz 2 İzlemeye Değer mi? Bana Bir Soygun Yaz 2 Film Yorumları.

Bana Bir Soygun Yaz 2 Filmi Konusu;

Bir iş için Ankara’ya gitmek üzere olan Onur’a, Hacamat Hüso bir arkadaşına gönderilmek üzere tanınmış bir pastanenin şekerlemelerinden bir kutu teslim eder. Aynı gün uzatmalı sevgilisiyle yaptığı tartışma sonucu aldatıldığını düşünen Leyla, Onur’un bütün eşyalarını ve şekerleme kutusunu benzin dökerek yakar. Sokakta kalan Onur, Leyla’nın onu her kapıya koyduğunda yaptığı şeyi yapar ve çocukluk arkadaşları olan Fiko ile Süleyman’nın birlikte yaşadıkları eve gider. İki gün sonra başlarına hiç düşünmedikleri bir şey gelir. Hacamat Hüso adamlarına apar topar yakalattığı Onur ve Fiko’yu bir depoya getirtir. Dayak yiyip hırpalanan Onur ve Fiko hala ne olduğunu anlamamışlardır. Öğrendiklerinde şok olurlar. Dayağın sebebi Onur’a teslim edilen ve Leyla yaktığı için Hacamat’ın arkadaşına ulaşamayan şekerleme kutusudur. Dahası, kutuda şekerleme değil elli bin euro vardır. İşte o an, kaderlerinin değiştiği andır...
Yönetmen: Murat Toktamışoğlu
Senaryo: -
Oyuncular: Şafak Sezer, Çetin Altay, Umut Oğuz gibi başarılı ünlü isimler rol almaktadır.

Bana Bir Soygun Yaz 2 Editörün Yorumu;

Resul Gök; Film müzikleri yok, fragmanın görüntü kalitesi iyi değil, fragman heyecanlı değil -.-
Talha Azam; İnsanlar sırf şafak sezer var diye gider ve en fazla 200 bin gişe yapar. Bu da masrafları anca çıkartır. yani kısaca film çekmek için film çekmeyin. Dipnot: şafak sezerin film tekliflerinde daha seçici olması lazım.

Bana Bir Soygun Yaz 2 İzleyici Yorumları;

Şafak Sezer’den yine çok güldürecek bir komedi Filmi Bana Bir Soygun Yaz 2 İzlemeye Değer mi? Bana Bir Soygun Yaz 2 Film Yorumları.
Kategoriler:
Benzer Film Yorumları

0 Yorum Yapıldı: